איחורים כרוניים – לרוץ אחרי הזמן

כל אחד מאחר מדי פעם, אבל לאנשים עם קשיי קשב וריכוז זה קורה יותר… הם מאחרים לפגישות, מאחרים לאסוף את הילדים מבית הספר, מחכים לרגע האחרון כדי לסיים משימות ועוד ועוד…

אנשים אחרים בקלות תופסים ומתייגים אותם כחצופים, אנוכיים, חסרי התחשבות וכבוד לזולת… זוהי כמובן טעות, אך היא  אחת הסיבות לכך שמבוגרים עם הפרעת קשב מתקשים לשמור על יחסים טובים עם בני משפחה, חברים ועמיתים לעבודה.

בפוסט זה אשתף אתכם בכמה טריקים פשוטים שעובדים – מפתחות לגמילה מאיחורים!

1. הגדירו את זמן היציאה – לא את זמן ההגעה
החל ממועד הפגישה שנקבע, התחילו לחשב אחורה עד שתבינו מתי עליכם לצאת מהבית או ממקום העבודה, על מנת להגיע ליעד 10 דקות לפני הזמן. שימו לב לזמן היציאה ושננו אותו במחוכם – פשוט החליפו את המחשבה על מועד הפגישה עם המחשבה על זמן היציאה.

2. התכוננו להגיע מוקדם
כדי להיות בזמן, כדאי לתכנן להגיע מוקדם ממה שצריך – קבעו לעצמכם את זמן ההגעה 10 דקות לפני הזמן שנקבע עם האדם אותו אתם אמורים לפגוש, או של פעילות שאמורה להתחיל!  אם הרעיון הזה מזעזע אתכם ונראה לכם כמו בזבוז זמן – שימו בתיק ספר, או ערימה של חשבונות שלא שולמו, כך שאם תצטרכו לנצל “זמן מת” יהיה לכם מה לעשות.

3. מה עובד לכם?
עם יד על הלב, אתם כנראה לא מאחרים לכל סוגי הפגישות שלכם… למשל יש אנשים שלעולם לא יחלמו לאחר לעבודה, אבל יאחרו לעתים קרובות לפגישות חברתיות. על מנת להימנע מאיחורים בחנו באילו שיטות אתם משתמשים כשאתם כן מגיעים בזמן למקומות מסוימים, והשתמשו בה לכל הפגישות שלך – גם אלה אליהן אתם נוהגים לאחר.

בהצלחה! ומוזמנים לקרוא מאמר נוסף בנושא התמודדות עם איחורים כרוניים בקישור הזה

אהבתם? מוזמנים לשתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email